söndag 12 november 2017

Tiden går väldigt fort just nu

Snart kommer det förhoppningsvis lugna ner sig lite. Just
nu, massor med information in, nya jobbet, och en massa
information ut till den som tar över efter mig. Där emellan
ska man hinna med arbetsuppgifter från två ställen. Dessutom
är maken i Tyskland och jobbar denna och nästa vecka. Så det
tar på energin. Känner mig inte sällskaplig för fem öre.
Har dock fort gjort lite grejer inför trevligheterna som blir på
fredag kväll. Då ska jag och en tjej till tackas av. Och även om
vår avdelning planerar min och A. avslutning, så kommer A. och
jag vilja ha finger med i spelet. Sista chansen att göra nåt med och
för gänget liksom. Har ju svårt att hålla mig utanför planering av
festligheter ;)

Här kommer två krispiga bilder från denna söndag förmiddag.



2 kommentarer:

  1. Jättefina bilder!
    Stressa inte för mycket nu.

    Ha det bra!

    SvaraRadera
  2. Ta hand om kropp & knopp, var rädd om Dig 💓 Härliga foton.. 👍
    Stora kramen från kusin

    SvaraRadera