söndag 8 oktober 2017

Ett nytt morgonmys

Haft en sån där lugn, go morgon som jag bara
brukar ha vid advent, när ingen är vaken förutom jag.
Sitter där med mitt morgonkaffe, i pyjamas och myser.
Har hittat ett nytt mys. Framför påbörjad tavla. Denna
gången kunde jag känna mig stolt och på rätt väg
i målandet. Njöt riktigt mycket måste jag säga.
Mr Buble och jag har hittat tillbaka till varandra, som
vi brukar när hösten blir riktigt påtaglig. Han fick också
vara med denna morgon. Även om det så bara 10 min,
så är dessa små tillfällen så go'a i min "jagsamhet"


4 kommentarer:

  1. Vilken bra morgonstundsgrej att hamna framför sin amålning med kaffe och smörgås. Jag tror mycket på som du säger jagsamhet.

    Kramis Kamilla

    SvaraRadera
  2. Vilken skön start på dagen!

    Kram Kajsa

    SvaraRadera
  3. En bra början. Snygg mugg också.
    Vi har alla våra knep att tackla hösten. Du verkar trivas. Mysigt att läsa.
    Kram Bosse

    SvaraRadera
  4. what a good morning time to end up in front of his painting with coffee and sandwiches. I strongly believe that you say habits.

    หนังใหม่

    SvaraRadera