söndag 17 september 2017

Min första

I dag är stor dag för mig. Jag har signerat min första tavla.
22 mars var första gången jag kom i kontakt med Vedic Art.
Och idag slutförde jag min tavla med min signatur. Jag har
hållt på med denna ett tag. Hade den med mig på tredje och
sista grundkurs, då jag kände att alla 17 principerna föll på
plats och jag förstod det jag hade målat fullt ut. Man kan
säga att det är dåtid, nutid och framtid av mig i den. Så den
här kommer jag förmodligen spara för alltid och ha lite
extra kär. Och vad heter den då, jo "Förvandlingen".


5 kommentarer:

  1. Men..... vad Du kan!! Petra Picasso :) :) Jag kommer bli kusin med en känd konstnär...:)
    Ha det bäst, finaste kusse!
    Kram från Kate

    SvaraRadera
  2. Stort GRATTIS Petra! Förstår att du känner dig glad och stolt. Med all rätta. Tänk det kunde du inte ana i ex. februari. Sådant guldglans älskar jag.
    Bra namn. "Förvandlingen". Gissar på att du har en massa positiv energi i dig och vill göra mer och mer. För du kan väl inte ha drabbats av målarkramp redan?
    Kram Bosse

    SvaraRadera
  3. Grattis duktiga Petra. Vilken känsla att få sätta sitt namn på en målning i vuxen ålder. Wao...Jag ser fram emot att följa din konstnärsresa.

    Kramis fina du. Kamilla

    SvaraRadera
  4. Viken fin tavla. Förstår att du gjort den med inlevelse och känsla. Vad kul, du verkar ha sinne för konsten.

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  5. Åh så fin! Och vilken energiboost att gå på kurs och lära sig nåt nytt!

    Kram Jenny

    SvaraRadera