måndag 7 augusti 2017

Sista semesterveckan

Sista semesterveckan är här. Sitter och funderar lite på vad jag
vill/ska göra. Det blir väl mest hemmafix skulle jag tro. Ska
klippa mig på fredag. Ska bli så skönt.
Sen har en fundering om att börja yoga letat sig in. Har tänkt
länge att man borde börja yoga. Jag är stel och orörlig som ett
kylskåp. Men nu tror jag tanken smält in ordentligt för att ta
tag i det. Start torsdag.
Men än är det bara måndag. Ska rassla undan lite och sen se
till att komma ut på en promenad. Tjingeling.


5 kommentarer:

  1. Samma här! Sista semesterveckan och har nästan bara en fast plan, samma som du klippning!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Själv började jag jobba idag. Lite segt i starten, men man kom in i det ganska snabbt.
    Yoga är nog inte så tokigt. Känner många som gillar det, även om jag själv håller mig till de mer konditionskrävande passen. Fast man borde kanske kombinera.

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  3. Sista semesterveckan här också. Känns sådär! Vi får njuta in det sista...

    KRAMAR Anna

    SvaraRadera
  4. Jag börjar på torsdag och har nästan börjat få ångerst inför starten. Jag vill ha mera sommar...

    Yoga har jag länge sagt att jag skulle testa på. Tror verkligen på att yoga skulle passa mig.

    Kram Kamilla

    SvaraRadera
  5. Jag hoppas energin är tillbaka och att du njuter lika fullt av vardagen och med yoga mår man så bra !!!!
    Tittar bara förbi för att önska dig en härlig sensommar
    Kram sötnos

    SvaraRadera