tisdag 8 augusti 2017

Sista semestertisdagen

I dag har jag målat mesta delen av dagen. Kom igång bra
efter morgonkaffet. Satte på lite lugn och rofylld musik som
passade mig jättebra idag. Kom i en bra sinnesstämning.
Efter ett tag kom jag på att jag skulle lyssna på sommar-
pratare Tommy Ivarsson. Hmm, det var mindre bra ur inspira-
tions synpunkt. Men himmel vad bra det var. Han berättade om
sitt sjuka barn och de sista dagarna han hade i livet. Tårarna
strömmade utefter kinderna. Ni måste bara lyssna på hans
berättelse om ni inte redan gjort det.
På eftermiddagen kunde jag återgå till lite mer målning.

Imorgon väntar tvättstuga och bindvävsmassage i hopp om att
förbättra den ömma kroppen. Där av att jag ska börja yoga
också. Har ingen diagnos ställd, bara ett eget försök att få bukt
med onda ställen här och där på kroppen. Har stora förhoppningar!


2 kommentarer:

  1. Bindvävsmassage låter intressant. Jag tänkte välja ut godbitarna från sommarpratarna när det blir mörk höst.
    Kram Bosse

    SvaraRadera
  2. Shit, va duktig du är !! Jätte fin, ja jag
    har sett på instagram eller FB :)
    Fin fredag till dig
    Kram Pia

    SvaraRadera