tisdag 18 juli 2017

Vi sjöng med Lotta

Här kommer en bildkavalkad från gårdagens besök på
Liseberg. Vi hade sittplatsbiljetter till Lotta på Liseberg.
Och vilka bra biljetter vi hade fått. Fjärde rad alldeles
vid scen. Hur bra som helst. Mitt i raden på behörigt
avstånd från att få mikrofonen uppkörd i näsan. Tur med
vädret hade vi också, bortsett från att det blåste rätt bra.
Blev lite kallt i slutet. Men vad gör väl det när hjärtat är
varmt. Flanerade omkring i parken lite först, tog lotter
och kikade på folk. Inga storvinster denna gången.
Under tiden vi sjöng kom det sms och inlägg på min insta
att folk hade minsann sett mig i rutan, så jag måste nog
kika på tv4 play för att se om jag skötte mig och sjöng
när kameran kom..haha.
Då har jag återigen sett Tommy N i år och en gång till ska
det bli, närmare bestämt den 29 juli. Det är på makens
födelsedag. Då får han i present att se Diggiloo gänget på
Hoks Herrgård. Men sccchh, det vet han inte om, det är en
hemlig present. Han får bara sätta sig i bilen och hänga med
utan att veta vart han ska.
















1 kommentar:

  1. Hej Hopp. Ja jag såg dig allt på Liseberg i publiken. Vinkade till dig och berättade för alla som var samlade framför tv.n att där satt minsann min bloggkompis. Jag tycker Lotta är så charmig.

    Du skötte dig exemplariskt om du frågar mig.
    Kramis Kamilla

    SvaraRadera