lördag 22 juli 2017

Skaparlust

Det blev mycket lust i rubrikerna här nu..hihi. Här kommer
ytterligare ett inlägg som är schemalagt. Detta var när maken
var i Norge och fiskade. Fick med minste att måla med mig.
Det har suttit långt inne, för jag har frågat några gånger. Men
nu sa han själv att han ville måla med mig. Jätteroligt. Så
roligt att det inte blev mycket målat för min egen del. Kikade
mest på min lille "blåbärsputte" när han satte igång.
Och är det nånting jag vill säga om skaparlust så är det att
håll aldrig nån tillbaka som vill skapa, vad det än är. Det är
underbart och man vet aldrig när storverket kommer ;)
Och visst är det härligt när ens "små" telningar vill vara med
och göra nåt, skapa med en?!




2 kommentarer:

  1. Underbart! Så kul att måla och skapa tillsammans med sina barn fast de är stora. Älskar't!

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  2. Wao så roligt. Skapande sprider glädje och lust. Roligt att sonen hängde på i kreativiteten.

    Må bäst Kram Kamilla

    SvaraRadera