måndag 10 juli 2017

S*E*M*E*S*T*E*R

Officiellt är det första semesterdagen idag. Jag tog
dock en flexdag i fredags för jag var ikapp med allt
mitt arbete. Nu väntar fem sköna veckor av ledighet.
Det börjar kanske inte optimalt med hosta och ont
i halsen. Men solen skiner, jag behöver inte göra nåt
ansträngande om jag inte vill så det känns bra ändå.
Maken är hemma igen. Tror vi tar en dag i stugan.
Var där och klippte gräset i torsdags kväll. Men
bensinen tog slut innan jag var helt färdig, så det ser
ut som gräsmattan fått punkfrisyr i mitten av ena
halvan..haha.
Näe, nu har jag inte tid att vara här. Ska dricka upp
mitt morgonkaffe, göra mig i ordning och sticka ut i
den fina sommardagen. Puss på er.



5 kommentarer:

  1. Så ljuvligt när alla lediga dagar ligger framför, bästa känslan. Själv börjar snart få lite lätt ångest för dagarna bara går och den där riktiga sommarvärmen vill inte infinna sig. Tänk att du var i min hemstad! Du kunde ju fått fika hos mig.
    Ha det så gott i sommarstugan. Måste vara härligt att ha en plats att dra sig tillbaka till. Lite den känslan har vi i lusthuset trots att det ligger bara några meter från huset.
    Kram RosMarie

    SvaraRadera
  2. Den känslan.... :) :) Typiskt med halsont när semestern startar då man slappnar av... :( Men njut nu av varje ledig dag!!! Stora kramen från Kate

    SvaraRadera
  3. Önskar dig en härlig semester fina du.

    Semesterkänslan är magisk när man går ut genom jobbdörren för en längre tids ledighet.

    Kramis Kamilla

    SvaraRadera
  4. Önskar dig en riktigt fin semester. Kram Anette

    SvaraRadera
  5. Njut av din semester! Älskar din målningar du visar på Insta!

    Trevlig helg och Kram! Anna

    SvaraRadera