lördag 29 juli 2017

Borås Djurpark

Det är med lite blandade känslor man går i djurparken. Man
skäms för att vara människa, som sätter vilda djur i fången-
skap. Men det är lite spännande att få se djuren på nära håll.
Man kan nästan se sorgen i ögonen på dom ibland. Jag in-
billar mig det i alla fall.
Jag och söta S. var där i går och strosade ett par timmar.
Har inte varit här på några år, så det var riktigt roligt att
promenera runt där ett tag. Perfekt väder var det för ett par
timmars promenad också.

I dag fyller maken år. Han ska få sin hemliga present.
Får se vad han tycker om det. Han kanske inte alls tycker det
är lika roligt som jag. Vi får se.
Ha det gott alla läsare!









1 kommentar:

  1. Jag håller med dig om att det är dubbla känslor när man besöker djurparker. Men vi får väl hoppas att djuren får ett bra liv trots allt.

    Björnbilden var ju bara så wao!!!

    Kramis på dig /Kamilla

    SvaraRadera