fredag 28 juli 2017

B&B, Sandhammaren och Kåseberga-Ale stenar

Nu ska jag göra nåt som jag vanligtvis inte gör. Jag tänker
göra fler inlägg på samma dag. Lägger ut alla inläggen från
vår semesterresa i Skåne i dag.
Jag kan varmt  rekommendera B&B Villa Sandby i Borrby
om ni ska neråt nåt. Mysigt, fräscht och supertrevlig värd-
familj.
Badväder har det inte direkt varit denna sommaren. Men ett
stopp vid Sandhammaren ville vi inte missa. Det blåste så in
i bänken så vi fick hitta en grop mellan sanddynerna för att
få nån värme. För att inte tala om vattnet. Gick ned med
fötterna i vattnet och det var tamigfasen minusgrader...brrrr.
Men det är bra mysigt att strosa omkring på en sån fin sand-
strand. Och havet blir mäktigt när det blåser.
Bilderna längst ned är från Kåseberga och Ale stenar.
Blåsigt, blåsigt, blåsigt. Men visst är det vackert.
Hade hemskt gärna vilja hyra nåt mysigt ställe på Österlen
en vecka och måla härnere. Frågan är vad resten av familjen
skulle göra under tiden. Jag hade fått väldigt mycket ut av det.















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar