tisdag 20 juni 2017

Dag 1 på del 2

Vedic Art, kurstillfälle 2, dag 1. Det är en fantastisk tillvaro.
Det är som att vara i en bubbla överfull med energi. Man
vill aldrig gå ur den. Jo det vill man för man ger så mycket
också. Vid 15-tiden var jag tömd och fylld av energi. Fylld
av den glada härliga energin. Tömd på skapar energin.
Jag önskar mig ett ställe, en lokal där vi var fler vedic artare
som samlades och målade tillsammans regelbundet.
Det sista har jag känt att jag har suttit fast. Dagens lärdom
som smälte in var tålamod, acceptans och tillit. Nu hoppas
jag att den forcerande ivern är inlåst i nåt mörkt hörn och
får det svårt att ta sig ut.
Nu blir här hopp-i-säng. Trött men glad och lite förväntasfull
inför morgondagen. God natt. Sov gott.






4 kommentarer:

  1. Så himla spännande. Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Så himla spännande. Kram Anette

    SvaraRadera
  3. Underbart. Jag saknar ibland mitt jobb som ateljerista då var det skapande och kreativitet hela dagarna. Förstår att du är i eld och lågor. Jag blir så avis på dig.

    Kramis

    SvaraRadera
  4. Ser väldigt spännande ut����
    Kram Birgitta

    SvaraRadera