onsdag 31 maj 2017

Oplanerat blogguppehåll

Ja men det blir ju så ibland. Kanske att jag kände lite tomhet
efter resan. Vad skulle jag kunna skriva om som mätte sig
med det liksom. Så kanske att det var tvunget att gå ett tag
efter resan för att känna sig pepp på att skriva igen.
Långhelgen var varm och skön och vi hann att få ordning på
"torpet". Nu var det en kortsida som vi kände att det mest
panik med så vi kunde få ut utemöbler och på riktigt städa
och göra i ordning för att vara där. Vägg klar. Städning och
planteringar på g. Njuta lite längre fram.
Jag är så trött just nu. Från i söndags. Nån mer som känner så?
Är det inte denna tiden på året man borde vara pigg som en
mört? Minste sonen, käkade kvällsmat i måndags kväll, la sig
och sov. Vaknade till vid 20.30, borstade tänderna och somnade
om. Är det nåt i luften?

I dag kom kommun tidningen och visst hade jag och kollegan
"fastnat" på bild. Roligt att vara med. Jag är stolt över Borås
Stads Personalklubb som gör så mycket för de anställda.

Avbryter här. Dags att gå ned i tvättstugan. Ha det finfint kära
bloggisar och alla andra.


1 kommentar:

  1. Vilka bilder du fotat från magiska Prag. Jag blev helt kär i både staden och landet när R och jag var där för något år sedan.

    Kul med att ni är med i tidningen.

    Ha en bra helg och ladda upp batterierna igen för sista rycket innan det blir semestrar och ledigheter igen.

    Kramis Kamilla

    SvaraRadera