torsdag 11 maj 2017

Jädra klantfia

I går skulle jag vara med på en guidad Street Art vandring.
Gillar ju dessa muralmålningar så himla mycket. Men det blev
inte riktigt som jag tänkt mig. Hann att se tre av verken innan
jag stöp som en fura i trottoaren. Jädra klantarsel. Eller hur!?
Måste ha fastnat med foten i trottoarkanten och dök ner i
asfalten på ena knät. Fick en rejäl smäll för jag blev lite illa-
mående. Byxan sprack och det värsta av allt, jag klantade mig
framför drygt 20 pers..haha.
Det var himla bra gjort av mig nu när vi åker till Tyskland på
söndag morgon. Som väl är så är inget sönder i knät sa dom på
akuten. Men en rejäl blödning som gör att jag inte är så böjbar
och det gör lite ont. Så jag fick kryckor med mig som jag kan
stödja mig på.
Shit happens. Det är bara gilla läget och göra det bästa av det.



5 kommentarer:

  1. Vilken tur mitt i allt, kunde ju gått illa. Fråga mig...jag vet... Ha det så himla trevligt på din resa och hoppas du möter vår och värme.
    Kram / RosMarie

    SvaraRadera
  2. Nej! Ta hand om dig. Kram Anette

    SvaraRadera
  3. Nej! Ta hand om dig. Kram Anette

    SvaraRadera
  4. Stackars dig vilken otur. Hoppas du kan njuta av din resa trots det onda knäet.

    Kram Kram Kamilla

    SvaraRadera
  5. Neeeej, aj som tusan och vilken otur!!! Krya på Dig, finaste!!!
    Kram från kusin <3

    SvaraRadera