fredag 12 maj 2017

Hon gjorde det!

Vi har en tjej i stadshuset där jag jobbar, som länge haft
författardrömmar. För flera år sen kommer jag ihåg när
hon kom ned till postutlämningen med en stor hög kuvert
med manus som skickades till olika förlag. Det blev ingen
bok då. Lite då och då har jag frågat hur det går med
skrivandet och försökt peppa lite grann. Ända sen den dagen
jag såg att hon skickade iväg den stora högen kuvert, har jag
väntat på att få läsa vad hon skrivit om. Nu har hon äntligen
gett ut sin bok. Jag blev inbjuden till hennes release party nu
på söndag, men det går ju inte, tyvärr, får jag säga. För jag hade
hemskt gärna varit med. Försäljningen av hennes bok börjar
på måndag. Men jag fick köpa ett ex i dag. Ett mycket fint
signerat sådant. Tack snälla Annika och det allra största lycka
till med boken (och kanske kommande böcker).

Länkar till Adlibris om ni vill köpa boken. Klicka här>>>>>



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar