måndag 22 maj 2017

Gatufotografering i Prag

Hej bloggen. Här är jag igen efter en vecka fullproppad med
intryck. Det är så mycket att jag vet inte vad jag ska berätta.
För skulle jag skriva precis allt, skulle ingen orka läsa.
Tur jag har min resedagbok att gå tillbaka till. Tyskland var
fint och så, men det finns inte på min semester karta. Inget
var egentligen negativt "but it just dosn´t stick on me".
Prag däremot, ♥ ♥ ♥ ♥ ♥. Fem hjärtan av fem möjliga. Dit
ska jag igen. Sista dagen innan hemresa, i lördags, hade vi
gått så mycket att maken inte vill gå nåt mer. Han satte sig på
en stentrapp och jag fick för mig att gatufotografera lite.
Perfekt eftersom det var så mycket folk. Det är roligt att gatu-
fotografera för man kollar på folk och situationer på ett
annat sätt.

Detta inlägget kommer först. Bak daterar de andra inläggen
om ni vill se.

Idag har det varit tvätt och lite hemmapyssel. Imorgon är det
åter till jobbet igen. Det ser jag fram emot. Ha det gott alla
fina bloggare och alla andra som eventuellt är inne här och
läser.




















1 kommentar:

  1. Fantastiskt fina bilder! Vill också komma till Prag.

    Trevlig helg och Kram! Anna

    SvaraRadera