söndag 9 april 2017

Vänga Mosse, 4,7 km

Kom ej ut nåt i kängorna igår eftersom vi hade en massa
annat för oss, påskmässa, galleri besök (kommer i ett
senare inlägg) och ett besök till akuten med svärfar som
inte hann mer än hem i onsdags innan det var dags att åka
upp i går igen :(
Idag ville vi komma ut en liten runda innan maken hade
lovat sin mamma lasaretts- och kyrkogårdsbesök. Vi åkte
bara lite utanför stan, Vänga Mosse, och gick 4,7 km. Vi
fick till och med oss minste ut på promenaden. Love it!
Det blir extra roligt då. Det var blåsigt och lite kallt när
vi började men det blev det go'are och go'are. Här har jag
gått två gånger innan med jobbet. Men det var första
gången för maken och sonen.
Väl hemma igen satte jag mig och njöt mot solvägg på
balkongen. Måste ta tillvara på de varma, härliga strålarna.

Nu väntar jag mest på att Mästarnas mästare ska börja så jag
får se min idol Anders Svensson ;)
Hoppas ni alla haft en fin helg. Kram på er ♥






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar