torsdag 13 april 2017

Uppfyllt mål ger extra glad påsk

95 dagar utan fikabröd och godis. Från idag, skärtorsdag
och till annandag påsk är det "fritt fram" att äta det igen. Och
gissa om jag tänker göra det. OH YES! För på tisdag går det
nya "förbudet" på igen.
När jag kommer till jobbet denna torsdag morgon har sötaste
vikarien pimpat mitt kontor med påskägg och en bamsestor
kanelbulle. Man blir ju bara sååå glad. Underbara "onge".
Nu blir det extra glad påsk känner jag.
Så ser ni en ljushårig, 44-åring som är helt chokladig runt
munnen och en geleråtta hängandes i mungipan, så kan det
mycket väl vara jag..hihi.

GLAD PÅSK på er alla kär(r)ingar. Kanske ses i Blåkulla.



1 kommentar:

  1. Glad påsk på dig finaste du. Härligt med geleråtta hängandes i mungipan. Me Like!!!

    Mumsa ordentligt nu när du får ha gottedagar.

    Kram Kamilla

    SvaraRadera