fredag 21 april 2017

Stay hard - killkläder

Mina söner har inte brytt sig särskilt mycket om kläder, tills
för några år sen. Det har funkat med vad mamma köpt till dom.
Men nu fungerar det inte längre. Har man dessutom en son
som avskyr att springa i affärer så är det ju himla bra att det
finns nätshopping. Eller hur?!
Stayhard är en sida med bra och snygga killkläder. Ibland har
grabbarna visat mig andra sidor med killkläder där jag inte
gillat kläderna, men Stayhard kan jag verkligen rekommendera.
För man försöker ändå påverka lite även om jag inte får vara
med och bestämma lite längre ;)
Just nu har dom dessutom rea med upp till 60%, så in och kolla
kläderna om du är kille som läser detta eller om ni är mammor och
flickvänner som tycker att era killar behöver uppdatera garderoben.
Här kan ni klicka er vidare till Stayhards hemsida. Minste har
kläder på sig från Adrian Hammond.

Psst..vet inte om sonen försöker illustrera namnet på hemsidan
på bild tre ;)






2 kommentarer:

  1. Önskar dig en fin helg!
    Och..."vi sjunger HV"...
    Kram RosmMarie

    SvaraRadera
  2. Så har vi det här hemma med. Nätshopping gär underbart. Kram Anette

    SvaraRadera