fredag 28 april 2017

"..jag ska måla hela världen.."

Ni som brukar titta in här vet ju att jag har blivit fångad av
ett nytt intresse. Lördag och söndag ska jag gå första kursen
i Vedic Art. Har skaffat hela kittet, med färger,penslar osv.
Kan inget om Vedic Arten än, mer än att man målar utifrån
sig själv och sina egna känslor utan några prestationskrav,
vilket gjort att jag målat från det jag gillar skarpt, hawaii.
Eftersom jag har en fest att "hosta" kan jag passa på att
försöka skapa lite mer dekorationer till festen. Man kan aldrig
få för mycket dekorationer till en temafest, känner jag.
Så, pepp inför helgen, slänger jag mig på målandet med glada
och pigga färger. Hör oljefatens rytmer, ser hula hula vickande
rumpor och färgglada tiki barer fyllda med glada, smårusiga
människor som har en underbar kväll på en varm sandstrand
där alla bekymmer är borta och livet leker.

Ha en toppenhelg allihopa ♥




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar