måndag 10 april 2017

Galleri Villastaden

Här är det påsklov och jag är ledig två dagar. Jätteskönt.
Vaknade dock 7.10 av att det åskade och haglade rätt bra.
Fy sicket väder. Och jag som ska på hemmapremiären,
Elfsborg-AIK, ikväll. Det blir att plocka fram vinterskor,
vinterjacka, mössa och vantar.

Lovade återkomma med bilder från lördagens besök på
Galleri Villastaden där Anna Karolina Larsson hade
utställning av sina verk. Hon både målar och skulpterar i
lera. Kolla in den stora tavla i bild nr 2. Vilka underbara
färger. Och för mig speglar den Karolina, glad, färgstark
och härlig.
Galleri Villastaden driver Karolina själv tillsammans med
en annan tjej. Här kommer det nya utställningar varje vecka.
Man kan upptäcka mycket nytt och fint här.

Nu har jag inte tid att sitta här. Måste göra mig i ordning och
förbereda lite mat innan jag ska till frissan.
Önskar er en bra start på veckan, alla fina.






5 kommentarer:

  1. Super fin tavla :)
    Skönt med lite ledigt, jag är ledig
    på torsdag, bestämde det idag haha.
    Önskar dig en bra start på veckan.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  2. Hmmm, där skijer vi oss åt, kära kusin!! Jag har aldrig satt min fot på ett galleri...;)Fina alster i alla fall !! Njut av de lediga dagarna,, jag får en extra ledig dag på onsdag.. :)
    Måndagskram från Kate

    SvaraRadera
  3. Åh, gillade de där blå figurerna, underbar blå ton!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  4. Vilka fina små blå. Kram Anette

    SvaraRadera
  5. Fin konst! Väldigt färggranna tavlor.

    Ha en underbar påskhelg!

    SvaraRadera