måndag 3 april 2017

Fullständig lycka på en VIP kväll

Som representant för Borås stads personalklubb har jag och
min kollega varit på VIP kväll hos en samarbetspartner som
öppnar i nya lokaler imorgon. När vi kom dit var det fullt ös.
Emil Gullham spelade och sjöng, blommor strömmade in,
dricka och tilltugg mitt i lokalen, en fotoautomat som man
kunde ta bild i för att klistra in i deras gästbok och skriva en
lycka-till-hälsning. Personalen som gick runt och pratade
med alla inbjudna. Men för mig, det bästa av allt, Anders
Svensson var på plats. Herre gud, jag blev helt till mig. Fotbolls-
ikonen och mittfältsgeneralen står bara en bit ifrån oss. Och
vet ni, jag får till och med hjälp av personalen att få till en
selfie med honom. Min lycka är gjord. Sen står vi och pratar
en stund. Och han är hur lätt som helst att prata med. Jag
frågar om Mästarnas mästare och han pratar på som bara den.
Är ju bara tvungen att säga att jag saknar honom jäääätte-
mycket i Elfsborg.
Vilken lyckokväll för en fotbollsälskande tjej i Borås ♥






2 kommentarer:

  1. Såg ut som en jättelyckad kväll.
    Roligt att du fick en bild med Anders Svensson.

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Så roligt att du fick bild med Anders. Härlig kväll ni hade.

    Kramis Kamilla

    SvaraRadera