söndag 12 mars 2017

Niklas 20 år

Idag för 20 år sedan, föddes det sötaste lilla knyte man kan
tänka sig. Han föddes 4,5 vecka för tidigt och fick ligga på
neo en vecka. Han låg där i en varm kuvös med en liten vit
mössa på huvudet. Hans ljusa lilla hår stack ut vid öronen
och såg ut som en liten Emil i Lönneberga. När jag ringde 
mina arbetskamrater så sa jag inte att det blev en pojke. 
Näe, jag sa att jag hade fått en prins. Och prinsen fick 
namnet Niklas. Det är helt galet vad tiden går fort. 
Lillprinsen har växt och blivit äldre och idag har vi firat
hans 20:e födelsedag. Alla dagar och stunder jag får vara
med dig eller höra vad du har haft för dig är det bästa jag
vet. Snart kanske du "flyger ur boet" men jag hoppas att jag
alltid kommer att få vara delaktig i ditt liv. 
Hipp Hipp Hurra för min go´bit idag.
Jag älskar dig. ♥
Mamma







1 kommentar:

  1. Å så liten och söt! Grattis till din fina son. 20 år är stort! Ung vuxen.

    KRAM Anna

    SvaraRadera