onsdag 29 mars 2017

Målarkväll på Atelje K

Jag nästan önskar att hon hade "öppen atelje" varje vecka,
Anna Karolina Larsson på Atelje K ;)
Det här är både roligt och avkopplande. Timmarna bara
flyger iväg. Och Karolina är pigg och glad tjej som ger en
massa inspiration. Nu börjar jag även bli nyfiken att gå kursen.
Vedic art är uppbyggt på 17 principer och jag har ingen aning
om vad det kan betyda. Just nu är jag jättesugen på att anmäla
mig till hennes kurs. Känns väldigt besläktat med hinduism/
buddism och yoga. Jag måste lära mig lite mer om detta.
Mmm..det får komma upp på önskelistan.








4 kommentarer:

  1. Vad spännande. Go go go. Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Vad spännande. Go go go. Kram Anette

    SvaraRadera
  3. Det låter så häftigt, avkopplande, kul, skapande och frisläppande. Go for it

    Kram Kajsa

    SvaraRadera