tisdag 7 mars 2017

Fem hiss och en diss

Vill du ha vegotips? Här kommer fem hissar och en diss.

1. Oatley´s havredryck choklad. Mmmm...jättegod
2. Tartex vegopate som pålägg. Helt ok.
3. Planti soygurt. Men dra på trissor så jäkla god. Löve!
    Vaniljsmaken är gooooodis.
4. Oatly´s, På mackan. Bredbart pålägg/smör. Mycket god.
5. Lysekils mildrökta tångkaviar. Även denna mycket god.

Sen kommer vi till andra bilden med ett stort Blääääää...
Pastejkökets vegetariska pastej. Den fixade jag inte alls.
En smak, sen direkt till sopen. Förhoppningarna om den
var så stora. Det var tråkigt att det blev raka motsatsen.

Och ville du nu inte ha vegotips, så skiter du helt enkelt i
detta inlägget *blinkblink*



9 kommentarer:

  1. Ja Oatly gör ju så goda drycker - älskar dem!!

    SvaraRadera
  2. Tack för tips! Kram Anette

    SvaraRadera
  3. Tack för tips! Kram Anette

    SvaraRadera
  4. Oatly havredryck har jag smakat och gillade men inte med chokladsmak. Kanske får testa den också för jag är ett chokladmonster.

    Kram Kamilla

    SvaraRadera
  5. Tack för de vegotipsen!

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  6. Soygurten med blåbärssmak är suuupergod tycker jag, annars har jag bara testa oatlys grädde i en janssons... och det smakade för jävligt... skratt*.
    Tartex vegopastej vill jag minnas att jag också prövat, för undra år sen, typ!!
    Vego-kram från kusin!!! ;)

    SvaraRadera
  7. Okej! Så kan jag väl inte göra. Kommer det inte att börja dofta något förskräckligt i din blogg? :)
    Jag lovar att jag ska akta mig för dissen.
    Fredagskram Bosse

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha..tänkte inte på det ;)
      Kram på´re

      Radera