tisdag 21 februari 2017

Vandra via litteraturen

Vandring är ju ett hett ämne här just nu. Vi vill
inget hellre än att våren ska komma och vi ska
få snöra på oss kängorna och komma ut och vandra.
Kom nu snälla våren. Visst, det går att vandra även
vintertid. Men det är inte för mig. Då tar jag hellre
till vandring via litteraturen.
Via Vulkan´s förlag hittade jag dessa böcker om
vandring. Människors berättelser när dom vandrat
pilgrimsleder. Kan säkert få tips och upplevelser
via dessa böcker och ännu större längtan att få
komma ut och uppleva sköna naturupplevelser via
dessa böcker. Maj gadd, vad jag längtar....

3 kommentarer:

  1. Jag lovar att den kommer snart. Redan har jag känt smaken av den. Har ni bestämt vårens första vandring? Vart bär det iväg?
    Kram Bosse

    SvaraRadera
  2. Här vandrar vi även nu vintertid, vi har ju visserligen haft rätt mild vinter det här året. :-) Men ser framemot när solen lyser och man kan gå i lite tunnare kläder. Kramizzz Laila

    SvaraRadera
  3. Härligt med vandring men här blir det bara promenader i skogen men många sån blir det :) Kram Sus

    SvaraRadera