onsdag 22 februari 2017

Stort tack

Jag har en vän som jag är väldigt tacksam över att känna. Eller
jag har fler vänner som jag är tacksam för. Men denna vännen
ska få extra cred och tacksamhet idag. Det är J, med bloggen
jpixfoto.blogspot.se . Han är vän, kollega och fotograf.
Jag har under de senaste åren varit så ledsen på min Nikon.
Har liksom inte fått riktig fokus i den. Det var absolut inte så
i början. Hur som helst har den mest funkat som museiföremål
hemma det senaste eftersom jag bara blivit förbannad när jag
kollat på bilderna jag tagit och som bara blivit skit. Intresset har
dalat mer och mer och jag har tänkt att det är lika bra att jag
håller mig långt bort i från kameror i fortsättningen. Nu har J.
haft den ett tag, städat den, kollat läget och testat. Idag fick jag
tillbaka den. Autofokus knappen i avtryckaren var lite känslig
och tappade lätt fokus. Nu har jag fått lite instruktioner och tips
hur jag göra när jag fotar som jag ska praktisera ett tag.
Alltså, så glad jag blev av detta. Känner att fotolusten kan nog
komma tillbaka igen. J. jag kan inte nog tacka dig. ♥



2 kommentarer:

  1. Våra vänner ska vara rädd om. De växer inte på träd. Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Vad roligt, och hoppas verkligen att den fungerar nu... Underbart med fina vänner, dom ska man vara rädd om <3 Kusinkram från Kate

    SvaraRadera