lördag 4 februari 2017

La La Land ♥♥♥♥

Sönerna hade bestämt sig redan igår, tillsammans med
två kompisar att dra till Örebro och bada idag. Trodde
att förra resan dit avskräckte lite när bilen havererade
efter halva vägen, men icke.
Jag och maken gjorde lite nytta innan vi till kvällen hade
planerat in bio som nöje.

Eftersom vi visste att vi inte behövde laga mat som vanligt
då killarna skulle vara i väg hela dagen passade vi på att
unna oss lite gott till lunch. Varje gång vi handlar på Maxi
går vi förbi fiskdisken, dreglandes och tänker, sen när vi
inte behöver handla till fyra då ska vi shoppa här. Har inte
ätit räkor på flera år, så idag slog vi till och mumsade räk-
macka, varmrökt lax. Mmmm..vad gott det var. Sen åkte
vi och kollade på biomusikalen La La Land. Hade aldrig
vågat gissa på att få med mig maken på en sån film men
undrens tid är inte förbi.. Jag megagillade filmen. Sån där
film när man blir alldeles varm och kärleksfull i hjärtat.
Hade önskat att slutet hade varit annorlunda. Vätskefyllda
ögon suddade bilden för mig en stund. Denna filmen ska
absolut ses på stor bioduk, så har ni funderingar att se
denna filmen, gå medans den fortfarande går på bio.
Nu är jag så där lite förälskad igen, ni vet som jag kan bli
då jag tycker nåt är så bra. Den får fyra ♥ av fem från mig.






3 kommentarer:

  1. Visst är det lite lyx , bara på tu man hand efter alla "barnår" att unna sig gott och mys själva!!
    Här är biobesök som med böcker.... aldrig :(
    Ahhh, är det därför kartorna finns i var mans hem?! Kul idé med Er karta och nålar! Men, har Du/Ni varit i Florida??
    Kram från kusin vitamin <3

    SvaraRadera
  2. Så mysigt med en dag bara ni två. Jag är också sugen på att kika på La La Land, har hört flera säga att den är magisk.

    Håller med om att fiskdisken är något extra. Där kan man gå förbi och stå och drömma sig bort en stund.

    Ha det gott.
    Kram Kamilla

    SvaraRadera
  3. Det där känner jag igen. Man kan gott få unna sig och lyxa till det när tillfälle bjuds. Den där filmen är jag också sugen på att se.
    Ha en fin söndag och start på veckan.
    Kram RosMarie

    SvaraRadera