fredag 13 januari 2017

Trött tjej nöjd i tv-soffan

Tokmycket att göra på jobbet. Blir många flextimmar i
timbanken. På kvällarna händer det inte mycket just nu,
då man är slut när man kommer hem. Vill knappt åka
och handla. Jag vill direkt hem. Och det enda man orkar
är kvällsmat, soffa och säng. Den intensiva perioden
kommer att hålla på ett tag till vilket säkert kommer att
spegla sig här på bloggen med icke så flitigt skrivande
befarar jag.
Ett tag i eftermiddags tänkte jag att, vafasen, vi skiter i att
laga kvällsmat och köper nåt istället. Men sen kom jag på
att det var länge sen vi åt mitt fredag-mys-mål. Gratinerad
squash med vitlöksbröd. Mmm...vad gott det var. Så nu
är jag lite lycklig. Nu ska vi kolla film. Får se hur länge
jag är med i handlingen innan ögonen trillar ihop. Så
god natt på er söta bloggare....zzZzz ♥




6 kommentarer:

  1. Det där såg ju gott ut! :-)Sen vill jag gärna höra recensioner på stavarna, vad ni tycker om dem. :-) kramizz Laila

    SvaraRadera
  2. Mmmmums, recept tack!!!! Ha det bäst finaste, kram Kate

    SvaraRadera
  3. Det där ser riktigt gott ut! Måste jag testa!

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  4. Åh vad gott det såg ut, jag tar också gärna receptet :)
    Ta hand om dig fina du !!
    Kram Pia

    SvaraRadera
  5. Men så gott det såg ut att vara. REceptet tar även jag gärna. Var rädd om dig och försök andas och ta en extra paus på jobbet. Det är knepigt när jobbet är så kul och nytt som mitt nya är men när jag slutar så sent att jag åker hem för att hämta idrottande barn flera dagar utan att ens kliva innanför dörren förrän sena kvällen. Hoppas jag kommer fixa det. Bjöd mig själv på att bara jobba 80% med lediga onsdagar.

    Ha en fin söndag.
    Kramis

    SvaraRadera
  6. Ser jättegott ut.
    Förstår att det är jobbigt när det är så mycket på jobbet. Man blir såklart jättetrött på kvällarna.
    Hoppas det blir lugnare snart.

    Kram på dig!

    SvaraRadera