tisdag 3 januari 2017

Oh happy day

Tänk att lite förändringar kan pigga upp så mycket ibland.
Har möblerat om på mitt lilla kontor idag. Inte alls mycket
men det gjorde mycket för mitt rum. Plus att jag rensat
bort och skalat av lite. Vips så växte rummet litegrann och
jag blev jätteglad. Det behövs inte så mycket ibland ;)

Denna omgången av Så mycket bättre så blev jag lite för-
älskad i Magnus Carlsson och Tommy Nilsson. Dom har
mest rullat förbi i bakgrunden utan att jag tagit notis om
deras låtar. Nu upptäckte jag vilka röster dom har. Wow.
Spotify rullar deras låtar om och om igen så jag kan lära
mig deras musik och jag skulle gärna se dom live.
Vilken tur jag har förTommy Nilsson kommer till stan
den 1 mars. Jag har köpt mig en biljett.
Weeping willow har inte lagt ut nån turneplan än. Men
ska definitivt hålla utkik efter dom också.
Om ni tittade på Så mycket bättre, fastnade ni för någon?
Eller har ni gjort annan musikalisk upptäckt?


8 kommentarer:

  1. Tommy Nilsson har jag alltid älskat. Dessutom gjorde Jill Johnsson om hans låt öppna din dör fantastiskt bra! Jag älskar den. Danny Saucedo såg jag också med nya ögon. En toppen säsong helt enkelt! 👍
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Tänk vad lite upprensning kan göra. Det lilla blir stora lyft! De killarna kan sjunga. Trevliga också! Tycker nog att detta var den bästa säsongen.

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  3. Skönt med lute förnyelse som inte krävde så mkt jobb. :-)Kan bara instämma ned så mycket bättre, jag har lagt till främst weeping willow i min spellista och skulle såå vilja se dem live. :-)kramizz vännen och god fortsättnig/Laila

    SvaraRadera
  4. Men åh vad roligt, Tommy Nilsson har en fantastisk röst.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  5. Fattade tycke för Magnus Carlsson i Weeping Willow när jag tittade på Jills Veranda då han var med. Jättebra röst. Fast Tommy Nilsson är inte så illa han heller.

    Kram!

    SvaraRadera
  6. Tommy, det är något visst med honom och Magnus har magisk röst och Jill gillar ju jag (men det vill jag ibte erkänna så mannen hör haha) Kram Anette

    SvaraRadera
  7. Jag fastnade för Magnus Carlsson och hans pippa. Tommy är också en bra sångare men det är alltid kul när man hittar någon ny.

    Kram Kamilla

    SvaraRadera
  8. Tittar in och önskar dig Gott Nytt År!
    Vad trevligt med konsertbesök, alltid härligt med livemusik.
    Friherren har fått sitt namn av att han är pensionär och numera lever ett fritt liv...jag vänta naturligtvis på att bli Friherrinnan hi hi...
    kram RosMarie

    SvaraRadera