onsdag 11 januari 2017

Loppisfynd

I helgen som var gjorde maken och jag varsina
loppisfynd. Vandringsstavar, ställningsbara, två
par för 100 kr. Pangpris. Går inte och köper
några nya när jag inte vet vad jag tycker om att
gå med stavar. Känner mig just nu lite avogt
inställd till dessa men det rekommenderas ibland
på bloggar och artiklar, så jag måste prova och se
vad jag tycker. Blir det en hit, så finns det ihop-
fällbara som man kan stoppa ned i ryggan, men
det får i så fall bli ett senare inköp. Så länge får
dessa duga.



5 kommentarer:

  1. Det är något speciellt att fynda sådär. Kul. Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Det är något speciellt att fynda sådär. Kul. Kram Anette

    SvaraRadera
  3. Vandring är ju eran grej! Blir säkert bra med stavar.

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  4. Jag gillar stavar jättemycket. Dels för att man sträcker på sig mycket mer och för att man tar större kliv och känns som en större ansträngning än att bara gå.
    Bra med loppis och återvinning. Hoppas du blir nöjd.
    Kram RosMarie

    SvaraRadera
  5. Jätteskönt att gå med, så två toppenfynd tycker jag!!Kram finaste <3 // Kate

    SvaraRadera