lördag 3 december 2016

Sveriges bästa julmarknad

Jag har ju inte på långa vägar varit runt i Sverige och besökt
alla julmarknader. Men jag törs nog ändå påstå att Jul på
Liseberg är landets bästa julmarknad. Och som jag sagt innan
så är det inte shoppingen jag är ute efter, mer den magiska
känslan.
Kan säga att det var alldeles kolossalt mycket folk där igår.
Inte det värsta jag varit med om men nästan. Isshowen var
ett måste innan vi åkte hem. Dom är otroligt duktiga.
Nötknäpparen var det i år. Inga storvinster med hem denna
gången, och lika bra det. Fasen, jag har redan môlat i mig
mycket choklad. Efter jul får det bli uppehåll igen.
Har ni nån julmarknad som ni bara inte kan vara utan? Tipsa
mig gärna. Merry christmas.










1 kommentar:

  1. Vi brukar åka till Tivoli i köpenhamn, och skulle eg gjort det igår, men då de planerade tågstopp hela helgen och vi skulle behövt åka buss, så avbokade vi det. För Tivoli e ju bara såå mysigt i juletid, säkert liknande Liseberg. :-)kramizz Laila

    SvaraRadera