söndag 4 december 2016

Produkttestare med julklappstips

Nu har jag varit produkttestare igen. Egentligen var det maken
och minste som skulle vara det. Det är iPhonebutiken som vill
ha ett utlåtande om någon av deras produkter. Och eftersom det
är dom som har iPhone i familjen tyckte jag dom kunde testa,
"leka" och ge sitt utlåtande. Men det blev jag som fick göra
jobbet. Jag valde ett LuMee Led Case. Mycket bra vid selfie
fotografering. Kan ju tyckas lite fånigt. Men hallå..varenda en
tar väl selfies idag, eller? Och då kan man ju lika gärna göra
det bra ;) Jorå, jag gillade skalet. Och det var inte bara ett
ljusläge. Det var dimmer på. Höll man in knappen så kunde
du få det ljusare och mörkare. Kanske ett julklappstips?

Sen tänker jag tipsa om nåt mer från iPhonebutikens hemsida.
Nåt som jag tycker verkar bra i dagens läge när man ska tänka
mer på miljön, en solcellsladdare. Är inte det bra istället för att
ladda i eluttaget? Kanske även det ett julklappstips!
Näe, hörrni, ta nu en kik på iPhonebutikens hemsida. Kanske
har du nåt annat bra tips åt mig.
Ha en skön söndag kväll allihopa!





4 kommentarer:

  1. Kanske man skulle ta och köpa ett sådant ting till tjejerna här hemma...

    SvaraRadera
  2. Kul att vara testare. Klimatsmart tips med solcellsladdare. Sånt gillar jag så man får känna sig lite som en som sparar på jorden.

    /Kramis

    SvaraRadera
  3. Vad skoj att testa produkter :) Hoppas du får en fin dag :) Kram

    SvaraRadera
  4. Vilken tjusig mustasch. Tog den lång tid att odla?
    Solcellsladdning borde vara framtiden.
    Kram Bosse Samsung

    SvaraRadera