fredag 2 december 2016

Jag, veckans blogg?

Mitt under julfesten i går kväll plingade det till att jag
hade ett mail. Jag var en av tio nominerade till Veckans
blogg hos MissTossegueen. Måste säga att jag känner
mig lite smickrad. Bara detta är en vinst i sig, eller hur.
Men ni får mer än gärna gå in och rösta på mig. Och gör
det så mycket ni orkar. Röstningen pågår fram till söndag. ;)

Therese, tack så jättemycket för nomineringen. Det var
överraskande och glädjande ♥

Klicka på länken här för att komma till röstningssidan.
(inte på bilden)


 

8 kommentarer:

  1. Såklart jag lägger min röst på dig, vännen! :-) Kramizz och ha en jättefin fredag/Laila

    SvaraRadera
  2. Va roligt!!! :)
    Grattis till nomineringen!
    Och jag har självklart röstat! 👍
    Trevlig helg! 😙

    SvaraRadera
  3. Men vad roligt. Då måste jag rösta.

    Ha en fin helg.

    Kramis

    SvaraRadera
  4. Så roligt!
    Ha en fin helg!
    Kram RosMarie

    SvaraRadera
  5. Vad spännande, har röstat på dig såklart! Kram Suss

    SvaraRadera
  6. Det är du värd med din ärliga härliga personliga blogg
    KRAm till dig finaste

    SvaraRadera
  7. Å grattis! KUL!!

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  8. Jätteroligt!
    Jag var inne och röstade på dig precis nu. I sista minuten kan man säga. Du har en jättefin trevlig blogg.
    Kram!

    SvaraRadera