lördag 17 december 2016

Jag utmanar er

Härmed utmanar jag er till att skänka pengar till
utsatta barn och vuxna i krigshärjade länder.
Jag köpte ett katastrofpaket på Unicef i går.
Skapade ett rim och fick ett gåvobevis som kommer
att ligga under julgranen på julafton. Inga grabbar
i familjen vet om detta så innan vi själva öppnar
våra julklappar så tar vi och läser upp denna gåvan.
Antar ni utmaningen? Finns massor med hjälp-
organisationer. Jag valde Unicef. Klicka här för att
komma direkt dit. 
Oändligt med pussar och kramar till er som hakar på.
♥♥♥God Jul♥♥♥


3 kommentarer:

  1. Vacker tanke. Vi brukar alltid ge gåvor till Unisef vid mors och fars-dagarna. Annars så är dottern barnsupporter till Barncancerfonden. Vettiga och kloka klappar.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Jättebra tänkt.
    Jag brukar ge lite då och då. Fast just nu i jul så rullar pengarna iväg ändå. Men annars gör jag vad jag kan resten av året.

    Kram på dig!

    SvaraRadera