torsdag 1 december 2016

Denna torsdagen är lika med julfest

Tjihoooo, ikväll är det julfest med jobbet i vår lilla växelvrå.
Gjorde klart tidigt att jag inte orkar hitta på nåt storslaget till
årets fest. Har snott ihop en musikquiz, that´s it. Så det blir
mest mat och tjat denna gången. Men jag tror nog vi ska ha
lika roligt för det. Julklappen som jag ska ha med mig, fick
bli inslagen som en snögubbe. Vad tycks?
Nej, nu ska vi göra ett dagsverke innan vi får julfesta loss.
Ha en fin torsdag, vänner.



2 kommentarer:

  1. Hej :)
    Din blogg har blivit nominerad i min Veckans blogg tävling och just nu har en röstning startats där man kan rösta fram en vinnare tills på söndag :) Du får merän gärna sprida röstningen i din sociala medier för att öka dina vinstchanser :)
    Lycka till! :)

    SvaraRadera
  2. Vilken söt snögubbe! Så gullig!

    Kram!

    SvaraRadera