fredag 18 november 2016

Varför gjorde jag detta inlägget?

Det här inlägget är så "inte-jag", så egentligen vet jag inte
varför jag skriver det. Vill kanske prova på att vara den
mode-intresserade, men näe. Toppen jag har på mig är så
"inte-jag" heller men jag köpte den bara för att försöka vara
utanför boxen. Det var så här. Lindex i stan har byggt om
lite och på denna öppningsdag fick man 30 % rabatt på en
vara. Jag har gått i butiker hela hösten och tittat och tänkte
för mig själv, näe, näe, näe, näe, inte snyggt, inte snyggt,
inte snyggt. Behöver det inte, behöver det inte, behöver det
inte. Försöker hålla en medveten och hållbar shoppingstil,
kanske därav de kritiska shoppingögonen.
Nåja, jag köpte den och nu sitter jag här och våndas lite för
att jag varken vet vad jag ska ha den till och att jag gjorde
ett köp som jag egentligen inte behövde.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar