fredag 25 november 2016

Pö om pö

I går kväll hade jag lite energi kvar efter jobbet, så jag tog
tag i ytterligare lite städning. Och eftersom det är första
advent på söndag passade jag även på att pynta där jag hade
städat. Så i år blir det städat och pyntat lite pö om pö.
I dag kommer jag inte att hinna någonting när jag kommer
hem för jag ska snabbt tillbaka till jobbet igen. Vi ska fira
av en kvinna som går i pension nästa vecka, så vi ska ha
lite fest ikväll. Ska försöka orka hänga med ett tag. Inte så
roligt att sitta på restaurang och hosta och kraxa. Men en
liten stund ska jag allt vara med.


2 kommentarer:

  1. Va fint det blev! Krya på dig vännen och ha en jätte trevlig kväll så länge du orkar! 😙

    SvaraRadera
  2. Så fint! Det där med pö om pö är en väldigt bra metod. Känns lite mindre av krav och stress då. Här blir det bara slöa ikväll. Du ville se bilder...har inte några ännu men din nyfikenhet kanske kan stillas framöver när vi är igång. Är du riktigt nyfiken kan jag tipsa om hemsidan eller fb-sidan sen.
    Önskar dig en skön helg!
    Kram / RosMarie

    SvaraRadera