onsdag 16 november 2016

Lunkar på

Snuva, ont i halsen, ont i en visdomstand har gjort mig lite
kinkig några dagar. Inte orkat göra nåt. Knappt velat prata.
Men det börjar lätta lite nu. Fars dag firades på lasarettet hos
svärfar som fortfarande är kvar där. Kvällarna efter man
jobbat vill man bara krypa upp i soffan och kura under en
gosig filt. Det är inte min piggaste årstid precis.

I kväll börjar Konstnärsdrömmen som jag skrev om när jag
hade varit och lyssnat på Ernst Billgren för ett tag sen. Det
ska jag börja titta om det är nåt "att ha".

Nu ska jag äta min lunchmacka. Ha det bäst, raringar.




5 kommentarer:

  1. Håller med om att man bara vill kura ihop sig under filten och mysa.

    Krya på dig.

    /Kamilla

    SvaraRadera
  2. Har du blivit så stor att du fått visdomständer. Eller skryter du? :) Jag har inte fått mina ännu.
    November är alltid seg och grå här nere. Krya på dig.
    Kram Bosse Ammare

    SvaraRadera
  3. Hoppas du mår bättre nu och kan njuta av helgen.
    Ta hand om dig !
    Kram Pia

    SvaraRadera