måndag 7 november 2016

Bus eller godis uteblev

Hela helgen var jag beredd på att det skulle ringa på dörren och
att det skulle stå några rysligt söta barn utanför som sa: Bus
eller godis? Jag hade verkligen laddat med godis för att våga
öppna dörren och kunnat ge dom treats. För tidigare om åren
har jag missat detta och skämts lite grann. Men i år var det
ingen som kom och plingade på dörren :( Så typiskt va, när
jag var redo. Jaha, vad gör jag med godiset nu då när jag själv
inte äter och kidsen äter nästan inget heller. Dom får hänga
med till kollegorna på jobbet med en önskan om en bra start
på veckan. En "söt" tanke i dubbel bemärkelse..kanske. Vi
får se om det går hem.

Nu har jag lite svårt att ge er godis som tittar in här idag.
Men en söt tanke om att ni också får en bra start på veckan
kommer här ♥



2 kommentarer:

  1. Bus eller godis dagen fick jag lära mig i år är den 31okt. Jag har aldrig haft koll utan förlitat på barnens kompisars föräldrar då de skulle ut och busa. Hos oss kom de 2 i lördags som ville busa.

    Bra start på veckan med smågodis. Finns inget godare än att gå och plocka på sig några bitar lite då och då.

    Kram Kram Kamilla

    SvaraRadera
  2. Samma här inga barn i helgen men vårt godis försvann... Trots att det egentligen inte var så gott godis ;) Glada kollegor till dig idag då. Kram Suss

    SvaraRadera