tisdag 18 oktober 2016

Helgmums en måndagkväll

Ja, det blev minst sagt en rörig och en orolig helg. Men
det är så det är ibland. Ska försöka att inte lägga detta på
"lager" i kroppen, jag har en tendens att göra det och så
mår man pyton.
Mumset jag inhandlade i helgen blev det inget ätet av.
Så igår medans jag sprang i tvättstugan, stekte pannkakor
och diverse annat så passade jag på att gotta mig. Ost och
kex..mm. Hade köpt lite rökt renkött på mässan som jag
la på kex med pepparrotsost. Himmel så gott det är. Nu
tänker jag inte berätta hur mycket jag stoppade i mig,
men det var så magen stod i fyra hörn..haha.

Hoppas ni alla har en bra start på veckan.




4 kommentarer:

  1. Ser gott ut det där. Har varit en jobbig helg men jag hoppas veckan blir bättre, kram Suss

    SvaraRadera
  2. Men så gott det där såg ut mellan tvätt och pannkakor

    Kram Kajsa

    SvaraRadera
  3. Bra start på veckan med måndagsmys mitt emellan tvätt och pannkakor. Det tror jag att även jag skulle behöva ibland.

    Ha en bra onsdag.
    Kram på dig.
    /Kamilla

    SvaraRadera
  4. Men vad gott der ser ut. Jag är nog lite hungrig nu. Kram Anette

    SvaraRadera