lördag 29 oktober 2016

Fredagkvällen

Sitter med ett leende på läpparna och tänker på gårdagen.
Jag tror inte det gick två minuter mellan de olika skratten.
Ja ja jag kanske överdrev lite, men det var så det kändes
i alla fall. Trots att vi var många som inte kände varandra
så var inte känslan sån. Mycket har vi värdinnan att tacka
för. En tokig tjeja som får det mesta att bjuda till skratt. Så
nån icebreaker behövdes då rakt inte. Men körde quiz ändå.
Det är roligt att göra nåt än att bara sitta "rätt upp och ned"
och tjöta även om det är roligt också. Värdinna presenterade
oss alla runt bordet och berättade lite om oss. Hon är helt
fenomenal på att komma ihåg saker. Och som sagt, hon har
en förmåga att berätta saker på ett roligt sätt.
Mitt allra största tack till dig A. Tack för en superrolig kväll.

Nu ska maken och jag palta på en massa kläder. Vi tänker åka
till Liseberg och kolla in halloween. Mysigt att kolla på alla
dekorationerna. Hoppas kunna presentera lite fina bilder
därifrån. Må gott, lev väl, kära läsare.


2 kommentarer:

  1. Härligt med såna trevliga kvällar, som ger så mkt positiv energi, och sen hoppas jag ni fick en trevlig tur till Liseberg. :-) Kramizz Laila

    SvaraRadera
  2. Alltid trevligt med lite bubbel o babbel.
    Ha en fin vecka!
    Kram RosMarie

    SvaraRadera