torsdag 6 oktober 2016

Fem reser till havet

Nu kanske ni trodde jag skulle skriva en recension på en
av Fem-böckerna, men det ska jag inte göra. Däremot ska
skriva om annan kul-tur. Jag och 4 "tjejer" till tog en tripp
till Danmark igår. Och ni vet ju hur det blir, skratt, alkohol
och tokerier. Men jag lovar att vi skötte oss. Ni behöver
absolut inte skämmas för oss. Ok, en av tjejerna gick upp och
lånade mikrofonen när bandet hade paus. Nu var den som väl
var inte påslagen så ingen större pinsamhet skedd. Vi fick det
på bild..hehe. Jag och ena kollegan gick banans på air-hockey
spelet. Vi såg nog rätt galna ut där vi stod och stressat försökte
träffa plattorna i hopp om att göra mål på den andre. Det kändes
som rena träningspasset. Vi var helt färdiga när vi hade spelat
klart. Men roligt var det. Töserna shoppade loss, men jag
handlade bara det jag fick i mig. Jag brukar inte shoppa på
ett mig nåt lager eftersom det inte går åt nåt hemma.
Roligt att komma iväg mitt i veckan och få ett brejk från
jobbet. Nu känns resten av arbetsveckan lätt. Kör hårt!




3 kommentarer:

  1. Men gud vad kul-mitt-i-veckan-kul!!!!
    Kramis finaste från Kate

    SvaraRadera
  2. låter som en kul kväll ;) Kram Suss

    SvaraRadera
  3. Men vad mysigt med en resa mitt i veckan. Avis är vad jag är. En skratt och bus resa skulle jag också behöva och gärna redan ikväll.

    KRamis på dig / Kamilla

    SvaraRadera