lördag 1 oktober 2016

En go´ författare

Känner mig bubblig som tusan i kroppen idag. Inte undra på
när solen skiner och man har roligheter på g. Nu på för-
middagen hade jag planerat in ett besök till Knalleland.
Författare Thereze Ingmarson skulle var på bokhandeln
och signera sin nya bok. Har läst hennes första bok,
Flugfiskarens dotter, som jag vann genom Finaste Mattan.
Sen har vi haft lite kontakt via mail och facebook. Hon
verkar supermysig så jag var bara tvungen att träffa henne.
Och min känsla var så rätt. Sicken go tjej. Vi pratade som
om vi känt varandra hur länge som helst.
Nu får jag skynda mig att läsa pågående bok, så jag får
slänga mig över denna och läsa fortsättningen om Sophie.
Blir ni nyfiken på hennes böcker, så gå gärna in på hennes
hemsida och beställ. Beställer ni via henne, signerar hon
dom innan dom skickas till er. Klicka här för att komma
till Thereze hemsida.

Nu ska jag börja göra mig i ordning för kvällens happening.
Tänker dra på Hair på spotify och sjunga för full hals. Jag
är ensam hemma så det går för sig ;)
"..when the moon is in the seventh house, and Jupiter are
aligns with Mars. then peace will guide the planets and
love will steer the stars. this is the dawning of the age of
aquarius.."

Peace, love and understanding, alla vackra varelser ♥




4 kommentarer:

  1. Alltid roligt att få en närmare bekantskap. Oavsett hur man "upptäckt" varann. Hoppas du sjunger och dansar för fullt hemma nu och får en fantastisk kväll sen! 😙
    Stor kram raring! ❤

    SvaraRadera
  2. Alltid kul att träffas irl. Ha en riktigt trevlig kväll. Kram Anette

    SvaraRadera
  3. Alltid kul att träffas irl. Ha en riktigt trevlig kväll. Kram Anette

    SvaraRadera
  4. Skratt* Hopas du sjöng för full hals!!!! Härlig musik i Hair!
    Men, vad kul och spännande att träffas IRL, skulle nog bli nervös tror jag....
    Nu ska jag nog putta upp maken för en liten vandring på leden till Olof Jons timmerkoja...
    Pöss & kram fina kusse från Kate
    Pöss & kram

    SvaraRadera