torsdag 22 september 2016

Pigg och gla ´..varje da´ ?

God morgon, kamrater. Hu..det där lite för hurtigt va?
Morr´n morr´n, finingar. Hur har ni denna torsdag morgon?
Själv har jag haft ett par pigga mornar och känner mig superglad,
för jag är ju "Mästersnoozaren i pyjamas" i vanliga fall.
Hoppas det här håller i sig för hösten och vintern kommer bli tuff
arbetsmässigt. Borås står inför en stor omorganisation och vi kommer
att få jobba "häcken av oss". Nu har jag fått lov att ta hjälp av vår
super-duper-duktiga-gulliga-bästaste vikarie. Det är jag väldigt
tacksam för.

Näe, tjejer och killar. Nu kör vi! Ett gott dagsverke på er.
P.s Ser ni kungen i höger hörn bland mina att göra listor och kom
ihåg lappar på bilden. Han peppar mig varje morgon...hihi.


4 kommentarer:

  1. Blev minsann lite piggare av att titta in här! 😙❤
    Ha en jätte fin dag raring!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tur att ngn kan vara pigg för oss som inte e det. :-)Den där uppiggande bilden på kungen e ju bara såå bra. :-)kramizz ha en fortsatt pigg torsdag/Laila

    SvaraRadera
  3. Skratt*.... Jag har absolut inga problem att hoppa ur sängen på morgonen, eller snarare ottan! Men det blir attans segt efter lunch några timmar, och skulle ge min högra arm för en powernap...
    Ska kanske sätta upp Kungen på kylskåpet jag då!!!
    Ha det gott, finaste...
    Torsdagskram från Kate

    SvaraRadera
  4. Så skönt att få känna sig pigg! Jag ÄR så trött på morgnarna! Vill vara pigg!!

    KRAM Anna

    SvaraRadera