fredag 23 september 2016

På färd mot flärd

It´s friyay, folks! Många likes på den, eller hur?!
Efter jobbet blir det hem och piffa till sig lite extra.
Mamma och jag ska till Rondo och kolla på After Dark.
Fick det i 45-års present av henne. Ska bli roligt.
Jag har aldrig sett dom live, bara på tv. Det var kanske
inte mitt första hands val, men mamma ville hemskt
gärna se dom igen, så då fick jag hänga på. Glitter,
glamour, fart och fläkt kan ju inte bli fel, liksom. Så
lite party party stämning i kväll, då´rå. Cheers, mates!

6 kommentarer:

  1. Vad spännande! Hoppas ni får en härlig kväll, kram Suss

    SvaraRadera
  2. Jo men after dark är ju såååå bra! 👍
    45.... har fortfarande svårt att tro på det!
    Kram vännen! 😙

    SvaraRadera
  3. Såå kul. Ni får ha en toppenkväll. :-) kramizz Laila

    SvaraRadera
  4. Då önskar jag er en trevlig kväll. :) Det närmaste jag har kommit är att jag såg Flinkman några gånger i Torekov och tänkte att jag gärna skulle vilja fika på hans fik på landet. Nu är det försent.
    Kram Bosse

    SvaraRadera
  5. Åh, vad kul. Jag hade så gärna velat se dem. Ha så superkul. Väntar på att höra om föreställningen.

    Kramis från mig.

    SvaraRadera
  6. Lite glitter o glamour är aldrig fel att pigga upp vardagen med...
    Ha en fin helg!
    RosMarie

    SvaraRadera