onsdag 28 september 2016

Nästa år redan

Inte för att jag vill att detta året ska vara slut men det är så
roligt när de nya almanackorna kommer. Jag och kollegan
A. blir löjligt glada när dom kommer. Det är så rent och
snyggt och man är lite spänd över vad man ska fylla nästa
års dagar med. Och så blir vi båda sne'a om vi skulle skriva
fel bland det första vi skriver. Nästan så jag kan gå och
skaffa mig en ny almanacka. Näe, det gör jag inte men
vad tråkigt det är att behöva tippexa.
Kör ni fortfarande med pappersalmanackor och känner ni
igen detta beteende eller är det bara vi som är lite "löjliga"?

Hur som helst, jag önskar er en fortsatt bra onsdag.

 

 
 

 

4 kommentarer:

  1. Visst är det kul med almanackor, skulle gärna vilja ha en personlig men har aldrig beställt nån... Kram Suss

    SvaraRadera
  2. Åh va spännande med en ny. Jag minns den känslan. :)
    Numera använder jag almanackan på mobilen. Inte lika roligt men skönt att alltid ha all info nära till hands.
    Stor kram! ❤

    SvaraRadera
  3. Vi har också fått våra till jobbet redan.
    Måste fixa en privat också.
    Fin kväll
    Kram Pia

    SvaraRadera
  4. Jag körde på Ordning och REda kalendrar fram tills i år. Förra året hade jag en bara för att jag gillar dem så mycket men skrev mest i telefonen. I år köpte jag ingen i tid men i feb mars när de reades ut köpte jag på mig en lite från Ordning och reda. Det roligaste förr var att klura ut vilket färg jag skulle ha de olika åren. Till nästa år blir det en almanacka igen i den mindre modellen.

    Kramis Kamilla

    SvaraRadera