fredag 16 september 2016

Matmarknad med finbesök

I morgon, lördag, ska Kretsloppet springas här i Borås.
Och hela denna veckan har det varit småevent av olika
slag, dels öppet hus som jag var på i tisdags med besök
upp  i den 70 m höga tanken.

Idag har det varit matmarknad nere på torget, med
finbesök av självaste Tareq Taylor. Åh vad jag gillar
honom och hela gänget i Trädgårdstider. Han verkar
hur mysig som helst och fin är han också. Jag var bara
tvungen att knô mig fram till honom och sno åt mig
en kram, en bild och berätta för honom att jag tycker
"trädgårdsgänget" är så bra och att vi kollar på alla
avsnitt. Sen att det var en massa god mat på torget
kom i andra hand denna gången.

Ha en skön fredag kväll, mina fina läsare ♥







1 kommentar:

  1. Åh vad mysigt! Älskar matmarknader... så mycket inspiration, godsaker och duktiga kändisar!

    Trevlig helg och Kram! Anna

    SvaraRadera