lördag 24 september 2016

Fredagkvällen på Rondo

Här kommer en uppdatering om gårdagens festligheter.
Partystämningen började redan i foajen när vi steg in.
Det såldes glitterhattar och boór. Folk var glada och
förväntansfulla. Färgglada drinkar i mångas händer. Och
himmel vad gott det luktade från matgästernas tallrikar.
Vet inte vad menyn bestod av men jag hade gärna ätit
vad dom än åt.
Showen startade och jag tyckte inte det var särskilt bra
det första ca 20-30 min. Tyckte till och med att övriga
publiken verkade lite avslagna med applåder. Men när dom
kom till en massa schlagerlåtar som dom gjort om texten
började jag vända i tycke. Sen blev det ös. Hur sexigt är det
inte med killar som kan dansa? Assexigt jue. Sen imponerade
Lindarw med att göra kolossalt snabba klädbyten när han
var allt i från Adele, Celine Dion, Diana Ross och många
fler. Hyllningen till Flinkman var full med kärlek och vi
bjöds på lite tillbaka blickar. Bra musik blandat med glitter,
glamour och härlig dans, är det mycket lätt att gå igång på.
Det var verkligen roligt att ha sett dom live. Så tack mamma
för en rolig och minnesvärd present.










2 kommentarer:

  1. Jag är inte lite avis på er nu!
    Vilken kväll ni fick! :)
    Skickar en godnatt kram! 😙

    SvaraRadera
  2. Lyckostar!
    Så kul det lät. Det är verkligen skoj att komma ut och titta på show. After Dark kan ju konsten att showa och dansa.

    Kram!

    SvaraRadera