lördag 3 september 2016

Födelsedag

Jaaahaapp..45. Föööörttifeeeeem. Fyra femma. Fourtyfive.
Vare sig jag vill eller ej, så fyller jag 45 år i dag. Hipp hipp
hurra för mig.


Nu måste jag skriva lite om räkkryssningen som vi åkte i
Göteborgs skärgård i gårkväll med jobbet. Det var räkkryss
med 90-tals show. Jobbarkompisarna firade mig på jobbet
innan vi satte oss i minibussen till Göteborg. Tyvärr var inte
vädret med oss. Men fick massor med god mat att äta och
fartfylld underhållning som vi både sjöng och dansade till.
Vi hade jätteroligt. Nu hinner jag inte skriva mer. Maken
och jag ska på bio, Bad Moms, om en stund.

Ha en fantastiskt fin lördag eftermiddag och kväll. Kraaaam.













3 kommentarer:

  1. Stort grattis igen finaste tjejen!❤😙 Du får komma upp till Stockholm och följa med på en kryssning till Åland! 😄 Vi skulle ha himla roligt ihop!! 😂
    Stor grattiskram!

    SvaraRadera
  2. Många Grattis Kramar fina du. Vilken mysig kryssning ni varit på med jobbet. Gott med räkor.

    Kram Kamilla

    SvaraRadera
  3. Hipp Hipp Hurra! Vilken pingla du är och 45 är den bästa åldern om du frågar mig! Gillade den!

    Skaldjursbuffé, OMG!! Älskar't!! Vilken härlig kväll!

    KRAM Anna

    SvaraRadera