måndag 1 augusti 2016

Produkttestare

För nån vecka sen fick jag ett mail och en förfrågan om jag
kunde tänka mig vara produkttestare. Varför inte. Lät roligt.
Grejen är ju att blogga om företaget och ge min recension
om produkten.
Vilka var det då som ville ge mig denna chansen? Det var
Kalenderkungen. Jag fick gå in på deras hemsida och välja
en vara jag ville prova. Jag är lite svag för papperskalendrar
och jag såg några med snygga omslag eller varför inte designa
sin egen kalender. Men sen såg jag vad jag ville prova. Målarbok
för vuxna. Ska villigt erkänna att när jag först såg dessa målar-
böcker hade jag lite av en negativ inställning till det. Men undan
för varv har jag blivit mer och mer nyfiken på dom. Så när denna
chansen dök upp var det inget snack om saken. Jag ville definitivt
testa detta. När jag fick målarboken till mig och började bläddra i
den blev jag imponerad av mönstren och detaljerna i teckningarna.
Himmel vilka små fält som ska färgläggas på vissa ställen. Det här
är verkligen ingen målarbok för små barn. Jag var tvungen att slänga
mig på detta med en gång. Det var ju roligt. Jag satte på mig hörlurar
och lyssnade på Sommar i P1 och målade samtidigt. Där försvann
några timmar direkt. Har hunnit sitta med det några gånger till sen jag
fick det. Perfekt tidsfördriv om det regnar och man inte har nåt att
göra eller när jag ligger och solar.
Om ni tänker köpa nån målarbok måste jag rekommendera tusch-
pennorna som är på bilden, Stabilo 88 och 68. Dom är toppen. Blir
jämnt och fint resultat. Köp båda. Det är olika tjocklekar på pennan.
Det behövs eftersom färgläggningsfälten är både stora och supersmå.
Dom finns också hos Kalenderkungen.
Ska bli roligt att höra om nån av er har provat eller kanske hakar på
målartrenden.
Jag tackar Kalenderkungen så jättemycket för att jag fick vara
produkttestare. Tack!






2 kommentarer:

  1. Låter väldigt spännande, kul att testa. Roligt när man får sådana erbjudande, det är klart man måste testa.
    Ha det underbart!
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  2. Kul att få testa lite... Målarböcker för vuxna är roligt. Älskade målarböcker som barn.

    Kram Anna

    SvaraRadera